[GHID]Razboinic

Lumea Metin2 este populata de 4 "specii" de luptatori, sura, razboinic, ninja si saman, fiecare avand posibilitatea de a alege intre 2 strategi de lupta, pvp sau pvm (PVP - player vs player / PVM - player vs monster).


RAZBOINIC CORP

Punctele status pentru un razboinic corp se pun 2VIT - 1STR. De ce?! Aura sabiei confera un dmg relativ mare, deci, practic compenseaza STR-ul. In schimb razboinicului corp ii lipseste apararea, de aceea el trebuie sa reziste lurelor, si are nevoie de aparare. Personal, cred ca razboinicul corp nu are nevoie DELOC de INT deoarece atac magic nu are iar pt magiile folosite exista licorile albastre.
VIT: "PV si apararea sunt imbunatatite" -2
INT: "PM si puterea magica sunt imbunatatite" -0
STR: "Valoarea atacului este imbunatatita" - 1
DEX: "Exactitatea si evadarea sunt imbunatatite" - (dupa 90 VIT 90 STR full)

Competente:
Aura Sabiei: Aceasta vraja trebuie sa fie primul Master (M) la un razboinic corp deoarece consta in marirea atacului/ damagelui. Atacul provcat de acest skill creste odata cu punctele puse pe STR.
Iures: Marirea vitezei de atac si marirea vitezei normale, recomanadat ca al doilea skill, foarte folositor de pe calul armat/ militar
Vartejul Sabiei: Poate fi pus si ca al doilea skill, atac asupra mai multor tinte, un damage foarte mare.Indicat daca inca nu aveti calul armat sau decideti sa cresteti de jos.
Incizie tripla: 3 lovituri de arma, skllul poate fi ratat, foarte bun atat PvP cat si PvM.
Izbitura: Recomandat al 5-ilea skill, are sansa de stun, skillul poate fi ratat daca inamicul se deplaseaza la o distanta destul de mare.

Strategii de duel:
Aceasta este o strategie clasica aplicata de toti razboinicii corp de aceea cand va luptati cu un caracter care are sansa de stan conteaza foarte mult cine da primul
La inceput: Aura sabiei + Iures
In duel: Izbitura -> Vartejul Sabiei -> Incizie tripla -> Lovituri de arma pana cand se reincarca skillurile.
Daca doriti un caracter PvP indicat ar fi itemele cu PV, aparare sabie, aparare 2 maini.
Pentru un caracter PvM folositit itemele cu PV si eventual critic.


RAZBOINIC MENTAL

Razboinicul Mental este cunoscut ca si "Tanker", de ce? Pentru ca datorita corpului rezistent el este prevazut cu o aparare care-i permite sa inlature in jurul sau grupe uriase de monstrii.
Acest razboinic mai este cunoscut ca si caracterul cu cele mai lente skill-uri si cele mai greu de utilizat, astfel incat , va trebui sa practice foarte mult inainte sa le stapaneasca bine. Razboinicul Mental este cu siguranta un caracter independent.
Acest ghid este doar un aviz cu modul cu modul in care ar trebui dumneavoastra sa faceti Razboinicul mental.
Avantajele Caracterului:
-Nu veti avea nevoie de potiuni cu PV la fel de mult ca si alte caractere
-Veti avea destula aparare cea ce va va transforma intr-un tank
-Veti creste in nivel destul de usor
-Veti avea nevoie de armuri cel putin +5(*adica nu neaparat totul+9 va veti descurca si cu una+5)
Dezavantajele Caracterului
-Veti avea nevoie de arme foarte bune cel putin +7 , si in special arme care se folosesc cu 2 maini
-Veti folosii ceva potiuni de Mana si va va lua ceva timp la spart metine , ucis monstrii, etc.

Inceputul...
Incepeti sa cresteti pana la cel putin level 5.
La fiecare level veti primi 3 puncte de status pe care le veti distribuii astfel : 2 STR (Atacul) si 1 VIT (Vitalitatea).
Primiti 1 punct pentru competente la fiecare level. Cand incepeti la level 1 nu primiti niciun punct pentru levelul pe care il aveti deja, asa ca de Razboinic Mental vorbim numai de la level 5 cand veti avea deja 4 puncte.
Cand ajungeti la nivelul 5, duceti-va la invatatorul de putere mentala si puneti un punct pe Corp Rezistent , Atacul Spiritului , Zdruncinare , Zdrobire / Atacul Sabiei.
La level 6 veti pune punctul acumulat pe skill-ul ramas.
Sa nu uitati niciodata sa duceti la capat toate misiunile deoarece aceste sunt o oportunitate sa castigati Experienta , Yang , Iteme si Echipament care va vor fi foarte utile in joc.

Statusul
Ei bine, in opinia mea, ar trebui sa faceti 2 Str. 1 Vit, pana cand Str. est plin (*adica 90 de puncte adaugate). Dupa ce Str. este complet continuati cu adaugarea de puncte pe Vit si apoi pe DEX (Dexteritate).
Unii oameni cred ca este ciudat adaugarea de puncte pe Vit dupa ce au str. full , dar cred ca Aparare si PV nu sunt niciodata de ajuns.

Competente
PvP > Corp Rezistent > Atacul Spiritului > Zdrobire > Zdruncinare > Atacul Sabiei
PvM > Corp Rezistent > Zdruncinare > Zdrobire > Atacul Spiritului > Atacul Sabiei

Corp Rezistent
Avantaje:
-Creste aparare instant 
-Cu Corpul Rezistent activat la G1, sau mai mare, Ninja Lama va da doar 2 lovituri maxim cu Pumnalul Rulant.
Dezavantaje:
-Scade viteza de miscare
-Este un skill care poate fi inlaturat folosind skill-ul Risipirea Magiei al Sura Arme.
Atacul Spiritului
Avantaje:
-Este cel mai bun skill al Razboinicului Mental si unul dintre cel mai bun printre celelalte competente;
-Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.
Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri.
Zdrobire:
Avantaje:
-Este un skill foarte puternic
-Are unul dintre cele mai scazute timpuri de incarcare dintre toate skill-urile Razboinicului Mental.
Dezavantaje:
-Probabil ca il veti rata de multe ori mai ales in dueluri. 
Zdruncinarea:
Avantaje:
-Loveste mai multe tinte;
-Are sansa la necunostiinta de 30% la P;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire.
Dezavantaje:
-Timp de racire mare;
-Daune minime.
Atacul Sabiei:
Avantaje:
-Loveste o singura tinta;
-In dueluri sau warr-uri nu o veti rata asa de usor ca Atacul Spiritului sau Zdrobire;
-Este un skill cu sansa la necunostiinta
Dezavantaje:
-Timp de reincarcare mare;
-Daune minime.